Harry Potter Xperts Forum
Zur StartseiteRegistrierungKalenderMitgliederlisteTeammitgliederStatistikSucheHäufig gestellte FragenForumregeln



Ähnliche Themen
Thread Gestartet Hits Antworten Letzte Antwort
Dean Thomas -wird seine Rolle etwa weggestrichen? (Forum: Film 6 - Harry Potter und der Halbblutprinz)   05.07.2008 17:06 von Phinea   3.753 8   19.08.2008 17:42 von KlausLudwig  
Problem mit MS Word 2003 // ausversehen mit Tastenkomb [...] (Forum: Computer und Internet)   17.06.2008 13:42 von mione13   1.248 0   17.06.2008 13:42 von mione13  

Harry Potter Xperts Forum » Die Karte des Rumtreibers » Abteilung für Internationale magische Zusammenarbeit » Schwiizer Egge » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (77): « erste ... « vorherige 73 74 75 [76] 77 nächste » Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Schwiizer Egge 24 Bewertungen - Durchschnitt: 9,0024 Bewertungen - Durchschnitt: 9,0024 Bewertungen - Durchschnitt: 9,0024 Bewertungen - Durchschnitt: 9,00
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Maethy
unregistriert


Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

nur weil ich noch kein Schweizerdeutsch schreibe, kannst du es trotzdem (so wie auch jeder mit mir Schweizerdeutsch reden könnte, aber immer wieder ins Hochdeutsch fällt =))

Aber warum abwählen?! Falls es "nur wegen dem PSI ist, so kann ich dir nur sagen, es wird besser. Viel besser.
22.09.2009 20:28
Zimtsternchen Zimtsternchen ist weiblich
Schülerin

images/avatars/avatar-47496.jpg

Dabei seit: 26.01.2008
Alter: 35



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

ich han mol wöllä ind rundi froge, obs euch geit wie mir: mi närve die ewige wärbige und ermahnige vo de wahle in dütschland extrem! chasch nit ei film luege, ohni dass es in de pause oder in irgendere show um das thema geit! klar isch scho wichtig und so, aber ächt! das isch übertribe.. und mir hän jo nur es bar hochdütschi sänder, do dien mer die dütsche jo richtig leid!!

__________________

23.09.2009 17:17 Zimtsternchen ist offline E-Mail an Zimtsternchen senden Beiträge von Zimtsternchen suchen Nehme Zimtsternchen in deine Freundesliste auf
traitors.lover traitors.lover ist weiblich
Schülerin

images/avatars/avatar-62880.png

Dabei seit: 08.11.2003
Alter: 34
Herkunft: king's landing, westeros



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

@Maethy: ah okay^^ sorry... irgendwie reflex^^
ja weisch, a dem eschs eigentlech ned gläge... s hend diversi verschednigi faktore zämegspellt... esch jetzt no schwerig, das alles z erkläre... hed eifach ned so passt ond eigentlech hättis vo afang a nöd selle wähle ;D

@Zimtsternchen: jah vorallem well bi üs i de schwiz esch das iwie voll ned so... aso im schwiizer färnse... ech depp hät emfall ke ahnig gha, dass bundesratswahle send, wenn min vater ned devo gret hät... guet zuegäh, es send ferie gseh ond ech ha eher sälte ziitig gläse... aber glich XD

__________________

23.09.2009 22:29 traitors.lover ist offline E-Mail an traitors.lover senden Homepage von traitors.lover Beiträge von traitors.lover suchen Nehme traitors.lover in deine Freundesliste auf
Mrs. Krummbein Mrs. Krummbein ist weiblich
Schülerin

images/avatars/avatar-51987.jpg

Dabei seit: 01.10.2009
Alter: 110
Herkunft: Schweiz



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

Joh, i jedere Pause chunnt ergend soöppis.
Aber im Dütsche Fernseh ischs uf paar Sänder au mega blöd, dass mega vell Werbig chonnt.

Fended ehr de Harry Potter uf Änglisch oder of Hochdütsch besser ? (För die wo e Änglischi Usgab scho gläse händ..)

__________________

07.10.2009 20:25 Mrs. Krummbein ist offline E-Mail an Mrs. Krummbein senden Homepage von Mrs. Krummbein Beiträge von Mrs. Krummbein suchen Nehme Mrs. Krummbein in deine Freundesliste auf AIM-Name von Mrs. Krummbein: das auch nicht YIM-Name von Mrs. Krummbein: und das auch nicht MSN Passport-Profil von Mrs. Krummbein anzeigen Skype-Name von Mrs. Krummbein: hab ich auch
Delilah Delilah ist weiblich
Schülerin

images/avatars/avatar-60070.png

Dabei seit: 30.12.2008
Alter: 33
Herkunft: Schweiz
Pottermore-Name: ThornWolfsbane7774



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

@Mrs. Krummbein: Ig bevorzugäh eidütig d Originalversion. Lisä sä eigläch mittlerwile nume no uf Englisch...
Lisä immer viu lieber d Originalversione, wüüu für z übersetze muess ja jewil viu gänderet und umgwandlet wärde.
Abr das hani natürläch nid vo afang a chöne, mit 9ni woni Harry Potter ha agfange läse, hani natürlech no nid Englisch chönne.
Und de du? (Ah ja und merci für z iwärfä vore Frag Augenzwinkern ).

__________________

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von Delilah: 08.10.2009 17:13.

08.10.2009 17:12 Delilah ist offline E-Mail an Delilah senden Beiträge von Delilah suchen Nehme Delilah in deine Freundesliste auf
James Norrington James Norrington ist weiblich
Schülerin

images/avatars/avatar-52275.jpg

Dabei seit: 10.09.2007
Alter: 34
Herkunft: Magische Schweiz



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

Hey, hoi zäme!

Ich bi scho sit Jahre nüme i däm Forum gsi, ha irgendwie nie Ziit gha defür! Aber uf dä Hauptsite bini immer no uu vill gsi, eifach, will ich ha wele wüsse, was i dä Potter-Wält so vo sich gaht.

__________________
...the second sun would rise in the south, the mountains would shine. The leaves on the trees were silver. When they caught the light every morning, they lit the forest on fire.
15.10.2009 15:37 James Norrington ist offline E-Mail an James Norrington senden Beiträge von James Norrington suchen Nehme James Norrington in deine Freundesliste auf
Treumergirl Treumergirl ist weiblich
Schülerin

images/avatars/avatar-41516.jpg

Dabei seit: 24.11.2007
Alter: 29
Herkunft: Schweiz



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

@James Norrington:

...irgändwie Keine Ahnung breites Grinsen

__________________
''
15.10.2009 18:22 Treumergirl ist offline E-Mail an Treumergirl senden Homepage von Treumergirl Beiträge von Treumergirl suchen Nehme Treumergirl in deine Freundesliste auf Füge Treumergirl in deine Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Treumergirl anzeigen
James Norrington James Norrington ist weiblich
Schülerin

images/avatars/avatar-52275.jpg

Dabei seit: 10.09.2007
Alter: 34
Herkunft: Magische Schweiz



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

Irgendwie ja scho... Augenzwinkern Tanke uf jede Fall!!! Grinsen

Was mached ihr so am Wuchenänd? Blödi Frag, ich weiss, aber es isch trotzdem spannend z'wüsse, wo wär higaht oder was wer macht... Also ich ga z'Winterthur (ich wohne det i dä nöchi) es Konzert vonere Kollege-Band go luege, freu mi mega, will die eifach super sind!

__________________
...the second sun would rise in the south, the mountains would shine. The leaves on the trees were silver. When they caught the light every morning, they lit the forest on fire.
15.10.2009 20:33 James Norrington ist offline E-Mail an James Norrington senden Beiträge von James Norrington suchen Nehme James Norrington in deine Freundesliste auf
traitors.lover traitors.lover ist weiblich
Schülerin

images/avatars/avatar-62880.png

Dabei seit: 08.11.2003
Alter: 34
Herkunft: king's landing, westeros



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

öhm jaah... ech ha ja 3 Täg Weekend... aso morn au scho... morn gangi is Konditionstraining met de Kollegin uf Zöri... am Obe denn uf Lozärn ad Mäss... Samschtig/Sonntig mossi no vell Scheiss för d Uni mache Grinsen
Wa machsch du eigentlech... aso brueflech... schaffe/usbeldig oder studiere?

__________________

15.10.2009 20:44 traitors.lover ist offline E-Mail an traitors.lover senden Homepage von traitors.lover Beiträge von traitors.lover suchen Nehme traitors.lover in deine Freundesliste auf
James Norrington James Norrington ist weiblich
Schülerin

images/avatars/avatar-52275.jpg

Dabei seit: 10.09.2007
Alter: 34
Herkunft: Magische Schweiz



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

Aha, und woher chunsch du? Us em Bärnbiet? Da reisisch ja grad chli umenand fürs Wuchenänd! Augenzwinkern

Ich bi no i dä Lehr, mache s'KV (bi aber zum Glück im Summer fertig mit däm Quatsch). Aber ich bi kei so typischs KV-Meitli mit dä akläbte Fingernägel und so... Traurig

Wie chunts dänn das du es verlängerets Wuchenänd hesch? Das hani zwar nächscht Wuche dänn au, wili am Fritig frei gno ha. Ich wett jetzt wänn möglich immer a mim Geburtstag chöne usschlafe... Augenzwinkern

__________________
...the second sun would rise in the south, the mountains would shine. The leaves on the trees were silver. When they caught the light every morning, they lit the forest on fire.
15.10.2009 21:29 James Norrington ist offline E-Mail an James Norrington senden Beiträge von James Norrington suchen Nehme James Norrington in deine Freundesliste auf
traitors.lover traitors.lover ist weiblich
Schülerin

images/avatars/avatar-62880.png

Dabei seit: 08.11.2003
Alter: 34
Herkunft: king's landing, westeros



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

nönö, usem Lozärner Henderland (bi Willisau, könsch vellecht wäg de Guezli) Grinsen

äh wo, ha ou scho akläbti fengernägel gha, obwohli kes KV meitli ben breites Grinsen

ha emmer am Friitig frei, Vorteile eines Studentenlebens, nennt mer das Zunge raus

__________________

15.10.2009 21:43 traitors.lover ist offline E-Mail an traitors.lover senden Homepage von traitors.lover Beiträge von traitors.lover suchen Nehme traitors.lover in deine Freundesliste auf
James Norrington James Norrington ist weiblich
Schülerin

images/avatars/avatar-52275.jpg

Dabei seit: 10.09.2007
Alter: 34
Herkunft: Magische Schweiz



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

Oh, tschuldigung... Bi ebe ächt nöd guet im Dialekt erkänne, vor allem nöd, wänn ichs nöd ghöre... Luzerner Diaklekt erkänn ich aber suscht immer, will min beschte Kolleg us Emmen chunt... ^^

Willisau känn ich tatsächlich nume wäg dä Guetzli. Augenzwinkern Ich chume vo Rikon im Tösstal, das kännt mer au nume wäg dä Pfannefabrik Kuhn Rikon. ^^

Das wäg dä akläbte Fingernägel hani au nume gseit, will ich irgend öppis brucht ha, suscht hetti gseit Tussene, und das hett die einte Lüüt, wo das villicht läsed, chli verletzt... Augenzwinkern Ha grundsätzlich ja nüt gäge akläbti Fingernägel! xD

Aha, das tönt guet... Was studiersch dänn?

__________________
...the second sun would rise in the south, the mountains would shine. The leaves on the trees were silver. When they caught the light every morning, they lit the forest on fire.
15.10.2009 22:42 James Norrington ist offline E-Mail an James Norrington senden Beiträge von James Norrington suchen Nehme James Norrington in deine Freundesliste auf
traitors.lover traitors.lover ist weiblich
Schülerin

images/avatars/avatar-62880.png

Dabei seit: 08.11.2003
Alter: 34
Herkunft: king's landing, westeros



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

Anglistik... Näbefach weissi äbe nonig rächt... fangi denn nöchscht Johr a breites Grinsen
Macht uf jede Fall total Spass, au wenni mängisch scho chli schess han... wie das ächt am Schloss uschond. Naja. merki denn bi de erschte Pröffige XD

__________________

15.10.2009 22:47 traitors.lover ist offline E-Mail an traitors.lover senden Homepage von traitors.lover Beiträge von traitors.lover suchen Nehme traitors.lover in deine Freundesliste auf
James Norrington James Norrington ist weiblich
Schülerin

images/avatars/avatar-52275.jpg

Dabei seit: 10.09.2007
Alter: 34
Herkunft: Magische Schweiz



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

Anglistik isch sicher no öppis... spannends triffts wahrschinli nöd so ganz, aber zumindescht interessant. Ha e Fründin, wo sich au überleit, öb sie das wett studiere...

So, ich mues jetzt leider gah, mues morn ebe scho wieder am 6i use (wie jede Tag) und e chli Schlaf bruche ebe trotzdem!

Vill Spass dänn bi dinere Schwiizer-Reis am Wuchenänd und machs guet!

__________________
...the second sun would rise in the south, the mountains would shine. The leaves on the trees were silver. When they caught the light every morning, they lit the forest on fire.
15.10.2009 22:55 James Norrington ist offline E-Mail an James Norrington senden Beiträge von James Norrington suchen Nehme James Norrington in deine Freundesliste auf
Treumergirl Treumergirl ist weiblich
Schülerin

images/avatars/avatar-41516.jpg

Dabei seit: 24.11.2007
Alter: 29
Herkunft: Schweiz



Stars for free!!! Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

Hey gaht öbert vo eu is energy stars for free?...würd so gern gah abr i gün ä nie Weinen

__________________
''
05.11.2009 19:10 Treumergirl ist offline E-Mail an Treumergirl senden Homepage von Treumergirl Beiträge von Treumergirl suchen Nehme Treumergirl in deine Freundesliste auf Füge Treumergirl in deine Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Treumergirl anzeigen
Seiten (77): « erste ... « vorherige 73 74 75 [76] 77 nächste » Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Harry Potter Xperts Forum » Die Karte des Rumtreibers » Abteilung für Internationale magische Zusammenarbeit » Schwiizer Egge

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH