Harry Potter Xperts Forum
Zur StartseiteRegistrierungKalenderMitgliederlisteTeammitgliederStatistikSucheHäufig gestellte FragenForumregeln



Ähnliche Themen
Thread Gestartet Hits Antworten Letzte Antwort
Dean Thomas -wird seine Rolle etwa weggestrichen? (Forum: Film 6 - Harry Potter und der Halbblutprinz)   05.07.2008 17:06 von Phinea   3.717 8   19.08.2008 17:42 von KlausLudwig  
Problem mit MS Word 2003 // ausversehen mit Tastenkomb [...] (Forum: Computer und Internet)   17.06.2008 13:42 von mione13   1.229 0   17.06.2008 13:42 von mione13  

Harry Potter Xperts Forum » Die Karte des Rumtreibers » Abteilung für Internationale magische Zusammenarbeit » Schwiizer Egge » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (77): [1] 2 3 4 nächste » ... letzte » Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Schwiizer Egge 24 Bewertungen - Durchschnitt: 9,0024 Bewertungen - Durchschnitt: 9,0024 Bewertungen - Durchschnitt: 9,0024 Bewertungen - Durchschnitt: 9,00
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Luna Luna ist weiblich
Schülerin

images/avatars/avatar-48756.jpg

Dabei seit: 13.12.2003
Herkunft: Alveran



Schwiizer Egge Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

So Schwiiizer ond Schwiizerinne vo HP Xperts...

Leider esch de letschti Thread zemli us de fuege grote, esch aber ned de einzig gsi, ond mer hend im Team beschlosse dä z lösche ond neu z eröffne!

S esch eifach so, dass mer do emmerno es HP Forum send ond s eigentli drom gohd au im Internationale öber HP z diskutiere. Leider hemmer das chlii i hendergrond gschobe ond hend üs usschliesslech öber anders onterhalte. Wer vo wo chond cha mer au i de einzelne Profil ond de Vorstelligs Threads im Sprächende Huet noche luege ond natürlech per PM oder IM!

Aso ech mache mol de Afang ond stelle es paar Froge wo sech om HP dreihet. Bitte bliibet bi dem Thema, söscht mönd mer eifach die Biiträg lösche, wo sech ned om HP dreihet! Grinsen

Wer esch euchi lieblings Figur us Harry Potter?
Wer möget er gar ned?
Was säget ehr zom Tetel vo Band6 - Harry Potter ond de haub Bluet Prenz?
Welle Band fendet ehr am beschte?

etc. Grinsen

Aso ech freu mech schwiizerdüütschi Diskussione öber HP met euch z füehre Grinsen

*Luna

__________________

29.06.2004 23:30 Luna ist offline E-Mail an Luna senden Beiträge von Luna suchen Nehme Luna in deine Freundesliste auf
Draca
unregistriert


Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

Hallo!
Aso, i finde de titu nid so cool! er tönt irgndwiä wi Nachdenken !!! i chas nid genau beschribe, aber i finde, er würkt so nachegmacht! mini liebschti figur isch d hermine! im band 5 findi der harry mega blöd, wüu er immer usraschtet wege nix! uns schouschpilerä findi, tüe dr rupert grint u d emma watson am beschte! i finde dr radcliffe cha nüt (es tuet mer leid, wenni iz fans fo ihm beleidige! Trösten ) aso, i hoffe das no meh schwizer si, i dem forum!
grüessli! draca
ps.: ah ja, u am beschte findi ds band 3 u 5!
07.07.2004 23:08
granger
unregistriert


Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

also, ych au mol uff schwyyzerdiitsch... Augenzwinkern (isch hertt, bi mi sunscht gwohnt, düütsch zschryybe. jänu, versuech ychs halt mol mit myym luzärn-basel-dytsch... Fröhlich )

my liebling isch nit nur eine. dr hagrid isch en coole biker, prof mcgonagall erinneret mych a mi sälber als lehrerin... Augenzwinkern , dr sirius isch sensationell gsy, dr snape sowiso, etc... d'dementore find ych e sensations-erfindig! und syydeschnabel sowieso.
eigentlych machid alli figure d'gschicht zo dem, wo sie isch. dr nearly headless nick isch mit eine vo mine liebling, bsunders, wyll dr john cleese ehn spillt im film.


öberhaupt ned mag ych d'bellatrix. die erinneret mych a my grossmueter... Fröhlich (die müestet ihr kenne, aber s trifft scho rächt guet zue...). d'bellatrix isch mr eifacht z mies, ych has nit so mit so hinterlischtig bööse lütt.

öb dr titel passt, wüssemer erscht, wenns buech duss isch. aber ych dänk, dass dr hbp scho dr zentrali punggt isch wo sich alles drum drait, wie by allne andere büecher au. by gschpannt, wärs isch!

dr beschti band isch au schwerig. dr vierty isch mit dr bescht, dr fünfty au, obwohl ych dr harry rächt müesam gfunde ha in däm. är stellt sich meischtens zemmlych stur aa. aber das isch jo meischtens so in däm alter... Augenzwinkern

was wär för euch z beschti ändi vo dr ganze gschicht?

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von granger: 08.07.2004 11:59.

08.07.2004 11:30
Amanda Amanda ist weiblich
Schülerin

images/avatars/avatar-50272.jpg

Dabei seit: 01.05.2004
Alter: 23



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

Sali zäme also ich find no vili Charakter toll z.B. Fred und George. Nit usstoh kann ich dr Lucius Malfoy oder dr Chrouch junior. Dr Titel isch ganz guet und ich frog mich (wie fascht alli andere au) wär demit gmeint isch. Min Lieblingsband isch dr dritti.

__________________

08.07.2004 11:39 Amanda ist offline E-Mail an Amanda senden Beiträge von Amanda suchen Nehme Amanda in deine Freundesliste auf
~Pig~
unregistriert


Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

hallo lütlis!! Augenzwinkern

puh, bi öine dialäktä hani mängisch fasch ächli müäi, mitzcho breites Grinsen

mini absoluti liäblingsfigur isch der snape! i fingä dä irgendwiä so geniau!! i weiss dasses abartig tönt, i säuber finges o nid guät, winer d schüäler behandlät, aber für mi sraut är so öppis us...so gheimnisvou...naja, was söus breites Grinsen
aber när chunnt batürlech grad d her-my-ow-nee!!!!!!!!!!!!!
e tollä charakter! Top

gar nid mani eigentläch aui bösä... Keine Ahnung

der titu vo band 6 fingi eigentläch no ganz intressant! i bi sicher, dass o das wider spannend wird wärdä!

i ha überhoupt ke liäblingsband! sehr viu sägä, dass si der 3. der bescht fingä u der 2. gar nid guät! aber i cha das vou nid nachävouziä! Verwirrt

z beschtä ändi für mi wär natürlech dass aui guätä läbä u der chriäg verbi isch
aber spätischtens sitem füftä band hani d hoffnig ufgä...
i ha schiss, dass d hermine stirbt, u zwar dür d hang vom malfoy!!! Weinen

aber mir wärdes gseh!!

liäbs grüässli

~Pig~ Umarmen
23.07.2004 23:52
daskon
unregistriert


Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

....
bi doch ned drum herum cho, do öppis inne z'schriibe. obwohl eg eigeintlech lieber standard-dütsch schrib, s'goht mer schnäuer.

e fend's z'müehsam öber 4 theme gliichzittig z'rede (jojo eg kene s'buech vo de allan&barbara pease).
drom össere e mi nomme zu eim thema.em titel vo band 6.

e be jo ned schadefreudig, aber we mer zerscht e schade zuegfüegt wird, de esch's lustig, z'gseh, wie am schluss de schade weder bem verursacher landet. was i demet wot säge?
dr dütsch öbersetzer Klaus Fritz het doch eifach die beider uusdröck: "half-breed" ond "half-blood" mit em gliiche wort "halbblut" öbersetzt.
löl jetzt muess er säuber luege, wie er das im band 6 werd löse ^^
dank ehm duet jetzt nämlech die haub dütsch potter-comiuniti (schwiizer-änglisch ^^' ) rätsle ebs ou persone wie de hagrid chönte sii. debii esch dä jo halb mensch, halb magisch's wäse, also "half-breed".

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von daskon: 24.07.2004 00:00.

24.07.2004 00:00
~Pig~
unregistriert


Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

oh, was isch de half-breed???
dä usdruck kenni jezä nid...
24.07.2004 21:48
Nightshadow
unregistriert


Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

Also jetz muss i erscht mol über lega was ich eigentlich schrieba ka.

Also ich ha eigentlich kein bestimmti lieblings Figur, i mag zimlich alle.
oky ned alle, wen i gar ned mag isch dr Gliderdore und d Umbrige, di hasse, sost sind alle zimmlch oky!

Was kanni dänn zum 6, säga ich bi gespannt uf ihn und go jeda Tag uf d Sita vor Rowling und lug ob d tör (<--Tür), wieder ofa isch und es a paar neu Infos zum sächsta band git.

Also mir gfalt der füft Band am beschta danoch kunt dr drit Band.



PS: ich weiss das das jetzt eigentlich Balzner (also an Liechteschteinscher Dialkät isch, aber i hof ihr verzeihen mir, den i bin au Schwizerin!)
28.07.2004 11:45
daskon
unregistriert


Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

hmm...
"half-breed" beschriibt en mischig zwösche magier(mönsch) und magischem läbewäse (zb riese) =hagrid
es git sicher no anderi "half-breed" aber mer chont grad nüt anders i sinn.

cha me ou nocheläse

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von daskon: 29.07.2004 01:15.

29.07.2004 01:13
Sally
unregistriert


Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

So, ig tue jetzt mal schön d' frage beantworte Scheinheilig

Severus Snape, Minerva McGonagall, d'Hermine, Ronnie, usw...
Also d' Cho Chang chani irgendwiä gar nid usschtah, ich find si isch di ganz ziit so chli am jammerä...
Irgendwiä hät ig meh erwartet vor Jo. Dr titel tönt so zimlich nach emene Märlibuech.
Dr dritt fingi isch am spannentschdä oder dr zwöit findi wäg äm Lockhart so witzig breites Grinsen

Gruzzli Sally

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von Sally: 29.07.2004 13:29.

29.07.2004 13:28
~Pig~
unregistriert


Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

@ Sally
jo du hesch rächt, d cho chang chani ou nid usstah. si dünkt mi sochli arrogant, sone chlini, verhüläti, berächnendi, männergeili...nenei, so schlimm de o wider nid breites Grinsen aber i hoffe, der harry fingt öppis bessers aus si!
obwou i mi ou für ihn gfröit hätt, wener mit ihrä wär zämächo... Keine Ahnung
02.08.2004 23:27
strubi
unregistriert


Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

Sali zämä,

oh i freu mi riesig wenn i ka dialekt schriebe isch viel eifacher Augenzwinkern
Ha gseh das do scho lang niemert me uf diä erste froge gantwortet hät, i möcht sie aber dennoch beantworte.

Also i finde wiämer jo sicher au gseht, de Snape spitze, aber halt hauptsächlich us de Film sprich de Alan Rickman. Wenn i am lese bi, bini faziniert vo de Sprüch vom Ron ( i stellmer den immer sin Gsichtsusdruck vor und de isch sicher zum schüsse Fröhlich ) Au d'Zwilling find ich guet, diä ziehnd eifach ihres Ding dure! Es git no viele vommer do könnt nenne aber das würd de Rahme glaub sprenge.

Als ich agfange ha de 4ti Band s'lese bini vom Titel nid so angetan gsi : der Feuerkelch, und jetzt find ich de Teil ein vo de beste. So hoffi jetzt dases mir au mitem 6te Band so go wird, finde de Titel nid so spektakulär, aber hoffe, das i positiv überrascht wire.

Eis muess i jetzt no schnell loswerde, WIESO hät de Sirius müesse sterbe? Nachdenken Wütend Unglücklich

Grüessli
d'strubi
19.08.2004 21:54
Pion
unregistriert


Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

sali mittenand

erschtens find'is doo natürli ganz es lässix pläzzli. vor allem s'useröötle, wer us welem schwiizer egge chunnt macht uu schpass.

am liebschte ha'n'i de dambldoor und de sneip. das sind zwee so underschiidlichi charakteere, aber beidi werdet vo de tschoään mit so vill hiigaab beschribe, dass es äifach schpass macht öppis vo dene bäide z'läse.

nerve tuet de draco. sin charakter hätt sich i dene foif büecher fasch gar nid veränderet ond wiiterentwicklet. d'gschichtli mit iim laufet immer öppe gliich ab und ich find'se dorum langwiilig.

de titel vom band sächs verschpricht vill. ich hoff, er cha das au iihalte.
es tönt för mich wie wänn de harri langsam zum erbe vo griffindoor wird. bi gschpanne, öb mer öppis gnauers vo de ziit vom salasar und em godrig ghööret und öb de äinti vo dene de ander is jeensiiz beförderet hätt.

es liebs grüessli vo zöri
pion
28.08.2004 16:15
Blackangel
unregistriert


Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

Sälu zämä!

Super sach ä Schwiizer Egge!
I chume vom Kanton Bärn u bi ä grosse Harry Potter fan.

Mini liebste charaktere si dr Ron, Draco ud Weasley brüeder...
D'Cho finde ni eifach nur Kotzen Kotzen u dr snape ud umbridge (dummi chue)
Dr titu vom 6 Band? naja was söui sägä...i bi chli entüscht weni ehrlech bi, i hät echli nä geilere titu erwartet aber was söu mä mache?
Lieblings bänd? hani eigentlech keni konkret aber i ha gärn blue, busted, ärzte, offspring, ska p, und so witer...


Chunt schüsch no öpper vom Kanton Bärn?

Liebi Grüessli Blackangel

Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert, zum letzten Mal von Blackangel: 22.09.2004 09:39.

22.09.2004 09:36
Heuler
unregistriert


Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

jo also

bi mir ischs ähnlich wie bi villne andere, ich mag eigentlech rächt vill charaktere i de büecher.

under anderem: d'weasly-twins (findi mit abstand die grölligschte) :-), jo denn no de hagrid, de remus, de sirius, d'tonks, de mad-eye, de draco, de snape, jo und halt villi meh!

wär ich gar nid so abchan isch d'umbridge, die chunnt mer so überheblech ie genau glich wie de vernon...

de titel vom sächste band chani gar nonig beurteile, aber wie ich mir vorschtell wirds sicher wider es tolls buech.

en lieblings-band hani nid, ich find all foif bis jetzt uf sini individuelli art de hammer! ech froi mi halt scho ufs sächsi :-)

was ich no afüege will isch: ich find s'trimagische turnier e super abwächslig und d'wm hani au no cool gfunde. s'muen jo nid immer glich ablaufe, nid?

jo, das mol vo mir.

grüess a alli
22.09.2004 09:54
Seiten (77): [1] 2 3 4 nächste » ... letzte » Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Harry Potter Xperts Forum » Die Karte des Rumtreibers » Abteilung für Internationale magische Zusammenarbeit » Schwiizer Egge

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH