Harry Potter Xperts Forum
Zur StartseiteRegistrierungKalenderMitgliederlisteTeammitgliederStatistikSucheHäufig gestellte FragenForumregeln



Ähnliche Themen
Thread Gestartet Hits Antworten Letzte Antwort
1 Dateianhänge enthalten Supernatural (Forum: Kino & TV)   05.06.2007 00:04 von Danara "Moony" Lupin   50.219 364   23.01.2015 21:01 von Caitlín  
Superman: Man of Steel (Forum: Kino & TV)   11.03.2008 17:51 von Minister   11.390 28   21.07.2013 17:17 von Bernhard Nowak  
Drachenszene super verfilmt? (Forum: Film 7 - Harry Potter und die Heiligtümer des Todes)   13.09.2011 18:43 von Ginny Weasley Bee   7.604 13   19.05.2013 15:03 von DoraThePan  
Superman Returns (Forum: Kino & TV)   24.06.2006 20:02 von Medivel   5.504 19   05.09.2012 22:31 von Glaedr  
[User-Fanfiction] Supernatural trifft Harry Potter und mehr FF's von mir! (Forum: User-Fanfictions)   18.07.2011 22:47 von mia.winchester   11.439 24   04.07.2012 11:29 von mia.winchester  

Harry Potter Xperts Forum » Muggelwelt » Sport » Super League (Schweizer Fussballliga) » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (35): « erste ... « vorherige 29 30 31 [32] 33 34 35 nächste » Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Umfrage: Welche ist eure Lieblingsmannschaft?
FC Basel 21 36.21%
FC Zürich 9 15.52%
BSC Young Boys 6 10.34%
Grasshoppers Zürich 6 10.34%
FC Thun 5 8.62%
FC Aarau 4 6.90%
FC St. Gallen 3 5.17%
FC Schaffhausen 2 3.45%
Neuchâtel Xamax 2 3.45%
Servette FC 0 0.00%
Insgesamt: 58 Stimmen 100%
 
Zum Ende der Seite springen Super League (Schweizer Fussballliga) 5 Bewertungen - Durchschnitt: 8,205 Bewertungen - Durchschnitt: 8,205 Bewertungen - Durchschnitt: 8,20
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
TomRiddle41 TomRiddle41 ist männlich
Schüler

images/avatars/avatar-21890.jpg

Dabei seit: 03.10.2006
Alter: 34
Herkunft: Basel(Schweiz)



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

riesigi katastrophe...aber jo hesch scho rächt. die lüüt dört unde sin eifach jetzt so was vo am arsch, erst im letschte september hei die jo dört erst grad eis gha wo ziemlich vill kaputt gmacht het, und jetzt wo quasi dr wiederufbau het selle starte, goht praktisch alles kaputt...

aber naja...life goes on...
was gits neus vo dr schwiiz?^^

__________________



''
27.02.2011 11:13 TomRiddle41 ist offline E-Mail an TomRiddle41 senden Beiträge von TomRiddle41 suchen Nehme TomRiddle41 in deine Freundesliste auf MSN Passport-Profil von TomRiddle41 anzeigen
Irbis
Schüler

images/avatars/avatar-48939.jpg

Dabei seit: 20.07.2006



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

mja, stimmt... abr bessr jez wie i 2 jahr i demfall, vorem wiederufbau meini... tönt jez warschindli chli makaber, abr ich hoffe du verstahsch wasi grad meine Verwirrt

everyday life goes on, wortwörtlich. ferie verbii, widr im graue, chalte und verrägnete underland, lybien hier, oscars da - du xehsch, es lauft grad extrem vill Augenzwinkern bi oi une au na kei ziitmaschinene im agebot?? chönd grad extrem dringenst eini gebruche Traurig

jää nu, nägste sunntig wirds ja ändli widr mal ärnst (weiss de mr. rugby wasi meine? Cool ) - und ich sägdr, demal klappts! Scheinheilig

__________________

28.02.2011 19:32 Irbis ist offline E-Mail an Irbis senden Beiträge von Irbis suchen Nehme Irbis in deine Freundesliste auf
TomRiddle41 TomRiddle41 ist männlich
Schüler

images/avatars/avatar-21890.jpg

Dabei seit: 03.10.2006
Alter: 34
Herkunft: Basel(Schweiz)



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

naja bi eus schiffts jetzt grad au...wenn di das chli tröstet Augenzwinkern

ich bechumms so halbwägs mit, mues anderst jääs abgoh ims gaddhafi land...! was gits süschd so neus vo däheime?Augenzwinkern
ääähheeeem...nee no keini gfunde, wenn eini uftaucht denn schick ich se übere Augenzwinkern Scheinheilig

neiii weisch breites Grinsen finds nur immer wieder toll, wie dir euch immer wieder chönnet hoffnige mache breites Grinsen Augenzwinkern aber joh, bi ehrlich gseit im moment echli skpetisch, nach däm desaster vo gestr... Beleidigt

__________________



''
04.03.2011 23:03 TomRiddle41 ist offline E-Mail an TomRiddle41 senden Beiträge von TomRiddle41 suchen Nehme TomRiddle41 in deine Freundesliste auf MSN Passport-Profil von TomRiddle41 anzeigen
Irbis
Schüler

images/avatars/avatar-48939.jpg

Dabei seit: 20.07.2006



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

da isch inwzüsche widr früelig - ehrlich, das wetter, bizarr Cool

naja, vill passiert isch ebe würkli nöd. dank gc zahlemer wenigr fürs letzi (wirdich intressiere breites Grinsen ), poliziste sind am streike, de janka gwünnt im rieseslalom uhm... de hitzfeld hät sin vertrag verlängeret... dänn wäremer widr bim gadhafi... breites Grinsen bzw. wännd da d medie lisisch, isch eifach truurig - ghat eigentli nur drum, wiemer möglichst schnäll möglichst vill widr cha abschiebe. ich lieb doch oises land Traurig

heii, ich hoff scho, dasi das na mal wird erläbe!? Fröhlich ja guet, mite b mannschaft us luter arroganz usegheie ischs einti, mite a mannschaft nachme extremst nerveuftribende spiel mit verlängerig gäg basl und sini verwöhnti a mannschaft azträte widr öbis anders...
dänn düst au na de hassli nach vancouver ab (scho de 2, hani i.was verpasst? hät kanada en neue volkssport? >> fändi ja überus positiv, im gägesatz zu dir und dinre rugby begeisterig stigi nöd um breites Grinsen )

__________________

05.03.2011 18:00 Irbis ist offline E-Mail an Irbis senden Beiträge von Irbis suchen Nehme Irbis in deine Freundesliste auf
TomRiddle41 TomRiddle41 ist männlich
Schüler

images/avatars/avatar-21890.jpg

Dabei seit: 03.10.2006
Alter: 34
Herkunft: Basel(Schweiz)



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

do wirds langsam "herbst"...het zwar immerno ca. 20° aber jo Augenzwinkern

ähheeem...ich probier jetzt mol gschnäll interesse vorztüsche: boooooah nei wirklich??? isch jo mega interessant!!! oke, guet het nit klappt...bi ziemlich scheisse i däm Augenzwinkern Scheinheilig
defintiv, jetzt weissi grad wieder wieso dassi abghaue bi ^^

sieg nr. 19...20...21 Nachdenken ^^ was will dä in kanada?am gäld chas glaubs chum ligge Scheinheilig ganz im ernst, ich ha ächt nit gwüsst dass die e fuessball liga hei dört obe... Scheinheilig
hey du hesch immerno d möglichkeit fuessball live IM STADION ZLUEGE!!!! mini möglichkeite beschränke sich uf d spielzämäfassige uf sf.tv am mentig morge Zunge raus sell heisse die einzig möglichkeit, (guete) livesport zgseh isch rugby...oder cricket naja...aber das will i mir nit adueh Augenzwinkern

__________________



''
08.03.2011 10:24 TomRiddle41 ist offline E-Mail an TomRiddle41 senden Beiträge von TomRiddle41 suchen Nehme TomRiddle41 in deine Freundesliste auf MSN Passport-Profil von TomRiddle41 anzeigen
Irbis
Schüler

images/avatars/avatar-48939.jpg

Dabei seit: 20.07.2006



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

da wirds langsam früelig. heisst: 17° am friitig breites Grinsen

abr fast hettschmi jez chöne überzüge... Augenzwinkern
nya, da lauft zwar idem sinn nüt, abr frage: was lauft dänn bi dir? Cool

schweigen.
schweigen.
schweigen.

naja, kanada isch ja scho toll. abr für fuessball? das mueschdr jez aluege, ich cha ja nüm. ich muess säge, en wahre traditionsclub Lachen
man beachte die kaderliste, im verein seit... Augenzwinkern

naah, jez hämer doch glatt mitleid. jaja, für das muesmer sich halt mite schwiiz zfride ghe breites Grinsen nach basl bini abr nöd (vorahnige...?), isch abr per livestream übertreit worde, wie das sust usgseht, keii ahnig - aber ebe, de grund lömer nöd gälte Zunge raus
im übrige, sogar d kanadier kännet fuessball, also wohl au d kiwis!? Verwirrt

__________________

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von Irbis: 09.03.2011 14:03.

09.03.2011 14:02 Irbis ist offline E-Mail an Irbis senden Beiträge von Irbis suchen Nehme Irbis in deine Freundesliste auf
TomRiddle41 TomRiddle41 ist männlich
Schüler

images/avatars/avatar-21890.jpg

Dabei seit: 03.10.2006
Alter: 34
Herkunft: Basel(Schweiz)



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

heya breites Grinsen mäld mi zrugg nach zwei wuche off the road Grinsen

brucht wahrschinlich no chli übiegigAugenzwinkern
hmm was lauft do...ha grad zwei wunderbari feriewuche hinter mir...miteme van quer durch d nordinsle greist, ohni irgendwelchi ziel oder plän...eifach puuri freyheit breites Grinsen götlich, ich sägs dir breites Grinsen
und njaa, jetzt chunnt langsam s altagsläbe wieder in auckland. do gits ziemlichi "flüchtlingswälle" vo christchurch, hei alli schiss und jetzt wird halt auckland halt mol vo touris überfluetet...au toll^^

muahaha wie geil breites Grinsen
jep, kenne si scho...aber s einzige fuessballteam wo de do chasch gseh isch wellington phoenix und jedes wucheänd 12 stunde reise uf wellington abe nur zumne fuessball spiel zgseh isch scho chli vill Augenzwinkern

__________________



''
27.03.2011 04:17 TomRiddle41 ist offline E-Mail an TomRiddle41 senden Beiträge von TomRiddle41 suchen Nehme TomRiddle41 in deine Freundesliste auf MSN Passport-Profil von TomRiddle41 anzeigen
Irbis
Schüler

images/avatars/avatar-48939.jpg

Dabei seit: 20.07.2006



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

ich red jez nöd vo niid odr so... S läbe da isch ja genau so traumhaft (not -abr 24 grad fürs weekend agseit, immrhin Grinsen ) na 3 mönet, heii... breites Grinsen

Flüchtlingswälle? S lieblingswort vode medie da, nach wie vor. Bisch dem ganze katastrophe wahn wohl gad chli endcho, im nirgendwo underwägs? Grinsen verpaßisch riese komik vo oisne politiker da... Wänn d fdp plötzlich uf grüen macht und d leuthard findet, echli radinoktivität seg gsund. Nöd zvergäße greenpeace, si gsehnd s positive ade sach: sushi verlürt a beliebtheit, fischbeständ chönd sich erhole... Hurra, diese welt Cool

Nya, das chamer scho fast gälte lah... Fueßball isch snägste schöne thema da, peinlich wasmer gäg bulgarie bote hät... Jetz heißts hitzfeld und basler block gäge de rest vode wält, lächerlich Verwirrt ja, friede freude eierkuchen pur Augenzwinkern

__________________

29.03.2011 21:04 Irbis ist offline E-Mail an Irbis senden Beiträge von Irbis suchen Nehme Irbis in deine Freundesliste auf
TomRiddle41 TomRiddle41 ist männlich
Schüler

images/avatars/avatar-21890.jpg

Dabei seit: 03.10.2006
Alter: 34
Herkunft: Basel(Schweiz)



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

yeeeah genial ^^ nit emol meh...Traurig d hälfti isch scho dure...und mis gäld au gly Augenzwinkern

chas mir vorstelle...schrecklich!!! jeeep, so ziemlich guet...Grinsen am obe bevor mir abghaue sin, hets in japan kracht und das wars aber au scho öbe wasi vo däm zügs mitbecho ha...und halt lybie no chli aber das wars denn au scho...
*kopfschuss* meine fresse...wie idiotisch cha meh si ächt...und sogar no greenpeace loht sich vom idiotietsunamie(^^) mitrisse...so langsam hani denn sicher aber au jede glaube ad schwiiz verlore Vogel zeigen

juhuuu breites Grinsen has mitbecho,mues jo schrecklich gsi si...aber wenn ehrlich bi stört mi das grad gar nit , irgendwie goht mir die nati in letschter zyt so was vo am arsch vorby...bringt eh nüd sich drüber ufzrege Scheinheilig

__________________



''
31.03.2011 09:54 TomRiddle41 ist offline E-Mail an TomRiddle41 senden Beiträge von TomRiddle41 suchen Nehme TomRiddle41 in deine Freundesliste auf MSN Passport-Profil von TomRiddle41 anzeigen
Irbis
Schüler

images/avatars/avatar-48939.jpg

Dabei seit: 20.07.2006



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

släbe tür odr du verschwenderisch? breites Grinsen

Öbis guets hät ja die gschicht vo japan, regt immerhin d lüt ah zum mal chli nadänke. Klar, es isch trurig dases sowas brucht, abr mja... Verwirrt
Glaube ad CH? Hani glaub nani gha Cool

Ich froi mich eifach ufs spiel gäg england, bye bye frei... breites Grinsen

__________________

02.04.2011 19:44 Irbis ist offline E-Mail an Irbis senden Beiträge von Irbis suchen Nehme Irbis in deine Freundesliste auf
TomRiddle41 TomRiddle41 ist männlich
Schüler

images/avatars/avatar-21890.jpg

Dabei seit: 03.10.2006
Alter: 34
Herkunft: Basel(Schweiz)



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

släbe isch tüür Augenzwinkern

naja stimmt au wieder...truurig aber wohr...
wo mir grad bim thema si: «Geht die Einwanderung so ungebremst weiter wie bisher, kommen wir nicht um den Bau neuer Kernkraftwerke herum» (Zitat Toni Brunner) glaub mit dere ussag isch e neue höchstwärt vo idiotie erreicht... Vogel zeigen

blödi froog, wenn isch das eigentlich?^^

__________________



''
05.04.2011 12:15 TomRiddle41 ist offline E-Mail an TomRiddle41 senden Beiträge von TomRiddle41 suchen Nehme TomRiddle41 in deine Freundesliste auf MSN Passport-Profil von TomRiddle41 anzeigen
Irbis
Schüler

images/avatars/avatar-48939.jpg

Dabei seit: 20.07.2006



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

aha breites Grinsen
da wirds au bald extremst türer, sofern nöd na igriffe wird... s noisti konzept vode sbb würis ermögliche, das du z.b keis GA meh chaufsch für priis xy, sondern es GA mitme chip, wo erst nacher abgrächnet wird (nach gschwindikeit vo dinre verbindig, komfort...) wievilld muesch zahle. i zahle: bis zu 50% (!!!) türeri tickets. odr namal andersch: züri-bärn, 60 minute zugfahrt, statt 50.- neu 75.- ... sovill zahlsch füren flug nach barcelona^^ Vogel zeigen

ja du, svp niveau, was wotmer meh dezue säge? breites Grinsen im übrige gsehtmer ja momentan bide wahle zimli klar, i weli richtig s volk wet - d svp isch na sa s letsti überbleibsel wosich momentan nani dezue güsseret hät, das akw vllt. glich nöd so genial sind...
svp politisiert halt mal mitere usländer-gschicht, und jez eifach überall wie gstört wasserchraftwerch baue, isch ja au nöd d lösig... Verwirrt

gueti frag - kei ahnig! ghat ämel na es ziitli Augenzwinkern abr was intressiertmi das spiel na, wänn gestr wiehnachte, ostere und geburtstag zäme xi isch? Cool danke frei, danke streller. auf nimmerwiedersehen Applaus

und hei, ihr sind sogar gast das jahr am sächsilüte, wotsch nöd au cho? Scheinheilig

__________________

06.04.2011 14:43 Irbis ist offline E-Mail an Irbis senden Beiträge von Irbis suchen Nehme Irbis in deine Freundesliste auf
TomRiddle41 TomRiddle41 ist männlich
Schüler

images/avatars/avatar-21890.jpg

Dabei seit: 03.10.2006
Alter: 34
Herkunft: Basel(Schweiz)



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

dachschade Vogel zeigen Vogel zeigen Vogel zeigen

drüber lache und afoh briefbombe bastle breites Grinsen

jep definitiv...jetzt hei mir die zwei wieder füre fcb ällei breites Grinsen die huere nati isch das nit wärt...^^
klaaar breites Grinsen denn zündi näbe däm schiss böög au no grad dr räst vo dr stadt ah Augenzwinkern Scheinheilig
has irgendwenn mol online gläse...hey nei...das cha jo wohl nit si!!!! wele verblödete vollidiot het dä seich entschiede...gheisch jo dure Scheinheilig

__________________



''
13.04.2011 10:43 TomRiddle41 ist offline E-Mail an TomRiddle41 senden Beiträge von TomRiddle41 suchen Nehme TomRiddle41 in deine Freundesliste auf MSN Passport-Profil von TomRiddle41 anzeigen
Irbis
Schüler

images/avatars/avatar-48939.jpg

Dabei seit: 20.07.2006



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

und das macht oisi tickets billiger? Ich weiss ja nöd... Augenzwinkern

Isch mir eigentli meh als egal, wie nir basler däre situation öbis positivs chönd abgwünne, hauptach 98% vode schwiizer froiet sich und sindsich mal einig! breites Grinsen

Stadt abfackle? Yiaah, wers glaubt, stei brännt zum glück nöd so würkli... Oie stadtpräsident (?) isch äml zimli guet druff xi und hät sogar gfunde, er weli momentan nirgends anders si wie i züri. Göttlich, und das live uf sf1 Lachen

Soo, und ihr dörfet morn gäg gc namal par pünktli in sand setze... Zunge raus

Und, wa machts kiwiland? Verpassisvh da grad de früest und wärmst früelig ever... Klimaerwärmig ahoi Augenzwinkern

__________________

16.04.2011 22:54 Irbis ist offline E-Mail an Irbis senden Beiträge von Irbis suchen Nehme Irbis in deine Freundesliste auf
TomRiddle41 TomRiddle41 ist männlich
Schüler

images/avatars/avatar-21890.jpg

Dabei seit: 03.10.2006
Alter: 34
Herkunft: Basel(Schweiz)



Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden      Zum Anfang der Seite springen

so i maeld mi wieder mol breites Grinsen isch nit so eifach vernuenftige internetaccess zha do unde Grinsen

das mitem friehlig hani mitbecho...isch jo krank...hello global warming Grinsen

do unde isch alles sweet as, hei am zischtig e tornado(!!!) in auckland gha...(zwei toti,ca.20 verletzti), riesigi scheisse, zerst erdbebe,denne "tsunami",jetzt tornado...frog mi was as negschts chunnt Grinsen mol luege oebi uerbehaupt no hei cha, wenn das so witer goht Augenzwinkern

mol luege wie dr mittwuch wird...hoff mol d tabellelag seht denn wieder chli besser uss Grinsen

__________________



''
05.05.2011 05:41 TomRiddle41 ist offline E-Mail an TomRiddle41 senden Beiträge von TomRiddle41 suchen Nehme TomRiddle41 in deine Freundesliste auf MSN Passport-Profil von TomRiddle41 anzeigen
Seiten (35): « erste ... « vorherige 29 30 31 [32] 33 34 35 nächste » Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Harry Potter Xperts Forum » Muggelwelt » Sport » Super League (Schweizer Fussballliga)

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH