Harry Potter Xperts Forum (http://forum.harrypotter-xperts.de/index.php)
- Die Karte des Rumtreibers (http://forum.harrypotter-xperts.de/board.php?boardid=25)
-- Abteilung für Internationale magische Zusammenarbeit (http://forum.harrypotter-xperts.de/board.php?boardid=31)
--- wo san den do die Östareicha???? (http://forum.harrypotter-xperts.de/thread.php?threadid=6315)


Geschrieben von Mady am 11.09.2008 um 16:06:

 

GrieÃź enck,

Mei Lieblinglband isch a terr 6.
Der war luschtig Fröhlich
Zumintescht bis aufn Schluss Weinen
Mir hoat terr 7. nit so g'falla Unglücklich

(I kimm aus Tirol)

Pfiti, M.



Geschrieben von bella_potter am 19.11.2008 um 18:23:

 

@ heiler_milli & Ginny_Weasly:
hee, gfreid mi voi, das ma a amoi wen trifft, dem da dritte band a soo guad gfoit wie mir, i kau scho jedn dialog auswendich und den füm hobi a scho so oft gsegn, dasi scho jede szene auswendich kau! Fröhlich

Applaus oiso mir daugt des voi, das ma österreicha jetzt an eigenen thread hobn weil sunst derfn ma eh nia redn wia unsas passt bzw miassn so schreibn das jeda lesn kau Augenzwinkern find i echt klass breites Grinsen

und zan schluss nu, i bi a oberöstareicharin

ma siagt se, bella



Geschrieben von fifilein am 20.11.2008 um 13:08:

 

oiso mia hot der 5. am bestn gfoi. hob i a am eftestn glesen Augenzwinkern mog oba a den drittn ziemli gern Augenzwinkern und lieblignsfüm is ah breites Grinsen oiso da dritte beim füm breites Grinsen

owa i finds a vü lässig womma do moi im dialekt schreibn kennan. würd ma imma so schreibn, tatat uns kana versteh Augenzwinkern

i bin a niederöstareicharin btw Augenzwinkern



Geschrieben von Ginny Weasly am 20.11.2008 um 19:01:

 

ih glaub es würdn uns einige versteh!
so onders is unsa dialekt goa ned ..
x)



Geschrieben von fifilein am 22.11.2008 um 00:31:

 

@Ginny Weasly:

joa, du wohnst jo a glei nebn die deitschn breites Grinsen na, oiso i hob heia zwa freindinen in BaWü bsucht und wonn ins österreichische einigfoin bin, hobns mi gor net verstonden breites Grinsen (zum beispü paradeiser breites Grinsen )
owa i mog mei sproch eigentli sehr gern Augenzwinkern



owa i muss sogn (back to hp) i hob heit den zweiten wieda moi ausglesen und noch oi die joahr ( i les die biachln jetz scho sei fost 10 joahr) bin i schon wieda auf wos draufkumman breites Grinsen imma wieda interessant Augenzwinkern finds hoit bsunders interessont woi ma jetz jo schon die gonzen biachln kennt und die hints vui erkennan ko breites Grinsen



Geschrieben von Caiina am 03.01.2009 um 12:12:

 

-



Geschrieben von Eponine am 23.01.2009 um 13:24:

 

jö, schau, wos i do gfundn hob!!! *gg*
a seitn fürn österreichischn dialekt, des gfoit ma voi!!!!!!

i kimm aus soizbuag und bin voi harry-potter-varruckt, kunntst fost scho sogn: süchtig noch dem biachl.
najo, und weil i hoit seitm letztn bond an furchtboarn entzug hob, hon i mitm ff schreibn ogfonga. dawei schreib i on zwoa gschicjtln, fünd weitere san in meim kopf ois ideen eigspeihat.
meine freindinnen und schwestan findn, doss i voi varruckt bin, oba wos soid ma doa???? breites Grinsen



Geschrieben von Nelly Potter am 24.01.2009 um 14:24:

 

seas!

also de seitn gfoit ma! a seitn nur fir uns östareicha! Grinsen supa!

i bin aus kärntn, aus an winzign kaff im lovnttol, üba unsan dialekt schimpfn die leit imma Fröhlich

also wi di Eponine gsog hot: i bin a HP varruckt und hob leida a entzugserscheinungen Weinen schrecklich, dass es aufghert hot ...

also meine lieblinge sin da 5. und 6. bond, den letzn hob i net so guat gfund ... was net, do fölt anfoch ab bissal des HP-feeling aus di ondaren biacha ... schod, aba kon ma nix mochn ...

schreib zwa ffs, hob aba scho extrem vüle ondare ongfongan, de i liaba net einestöl, wal i dei gach net fertigschreib ...

na jo, des wors eigntlich von meina seitn aus ... frogn kents mi ols ...

lg nelly



Geschrieben von bella_potter am 13.02.2009 um 18:30:

 


vielleichtad, weils anfoch net in da schui san und oiwei auf da flucht...waunst vastehst wos i man...weils ka streidarei mid de lehra hobn oda de andan schüler Nachdenken mir is zwoar nix obganga, owa des kunt sein IMO



Geschrieben von Nico Robin am 14.02.2009 um 13:17:

 

Dere kum a auis östareich
gfoit ma voi das olle do seit



Geschrieben von Nelly Potter am 15.02.2009 um 18:05:

 



jo eh ... aba mia gfolln anfoch die ondan biacha bessa ... i man i lis 7. a gern aba die ondan sin meina meinung noch bessa!



Geschrieben von Neo am 24.03.2009 um 22:28:

 

Gott, war i schon lan gnicht mehr da herinnen... schön war die Zeit auf alle Fälle....



Geschrieben von Rosenoire am 04.10.2011 um 19:55:

 

So i ob grod ebn de seit do gfunden..
Gfoit ma jo wirklich guat, nur leida hot sie do schau seitn 9er joa nimma wirkli wos dau..

oiso i bin aus niederösterreich, ums genau zum sogn ausm woidviertl..vlt find sie jo do wieder wer, den des do herin a spaÃź mocht
dad mi jo wiakli gfrein Fröhlich



Geschrieben von Caitlín am 04.10.2011 um 21:39:

 

Servas!

Okay, Dialekt kann ich nicht...bin ne Wienerin und in meiner Gegend spricht man Hochdeutsch Fröhlich



Geschrieben von Rosenoire am 05.10.2011 um 14:29:

 

Grinsen ah aus Wien
Ist mal schön jemanden aus Österreich kennen zu lernen.
Hast du Glück, dass ich auch der hochdeutschen Sprache mächtig bin^^
Verstehn tust dus aber schon was ich geschrieben hab oder?


Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH