Harry Potter Xperts Forum (http://forum.harrypotter-xperts.de/index.php)
- Die Eingangshalle (http://forum.harrypotter-xperts.de/board.php?boardid=1)
-- King's Cross (http://forum.harrypotter-xperts.de/board.php?boardid=79)
--- User-Treffen in der Schweiz (http://forum.harrypotter-xperts.de/thread.php?threadid=13192)


Geschrieben von badizwärg am 10.02.2009 um 19:26:

 

asooo...

Deribie send schomol (ich zähl uf üch ;-)) :
sabretzli
Schnuffel
-Hermine-
badizwaerg

(es wär no guet, wenn mer weder zor de email adressene chiemend (wie ech bin han ech natürlech weder alles bizzali verrafft... kei email adressene meh, kei handy nummere meh. Tja ich bin halt ich Zunge raus ))

Treffpunk: Hauptbahnhof
Zeit: (am beste ne treffzeitspanni Zunge raus ) so... 14 - 14.30
Kafi? Café Balthazar (ICH WILL DET HIN!!! Zunge raus *hunger*

Was meinender?

PS: -Hermine- ich bin doch scho lang dra am öbis uf bei zstelle Zunge raus

PS: söst, wenn mehr abmache oder so, ich bin chat op set dem entsprächend au öfters mal... mit name dert sie =)
und schüst eifach mich bim name nenne und ich bin grad zur stell



Geschrieben von sabretzeli am 11.02.2009 um 13:08:

 

also für mi isch:

treffpunkt ok
ziit ok
ort ok

@shnuffel jep wohn immer no im thurgi chöntet also locker ab wifäldä zämmä fahrä^^



Geschrieben von Schnuffel am 13.02.2009 um 00:54:

 

Do die meischte Züg alli churz vor de volle Stund im Zürich HB achömmed würd ich vorschloh, dass mir üs um 14 Uhr under dä grosse Azeigetafle im HB treffed und denn is Cafi Balthazar gönd. Gross warte het do erfahrigsgmäss kei Sinn, und wer weiss öb a dem Samstig nöd grad en Blizzard über Zürich hinweg fegt. *schlotter* breites Grinsen Mittlerwiile hämmer jo vo praktisch überall her en Halbstundetakt uf Zürich, do sötts doch für alli machbar sie pünktlich am Treffpunkt zerschiine. Und süsch müend die Nochzügler halt direkt is Cafi cho.


Café Balthazar
Bahnhofstrasse 104
8001 Zürich

''



Sötted no meh Lüüt usem Thurgau zum Treffä cho, dä Zug fahrt in Weinfelden um 12.59 Uhr uf Gleis 3. breites Grinsen

Übrigens: wenn sich doch no meh Lüütlis entscheide sötted zcho, wers evtl. rotsam zreserviere. Die Rüümlichkeite gsend chli eng us, und wemmer denn döt im Pulk atrabed chönts eng wärdä.



Geschrieben von Schniefelus am 15.02.2009 um 17:04:

 

Sali Lüütlis

Das Ihr Eu grad uf dä 14. März geinigt händ findi voll schad, wür doch au gern cho....*schnief* Weinen
Aber wiä dSchnuffel scho gseit hät hürot ich am FR 13. März, do chani nid guet min frisch angetrautä Maa scho ällei loh und i bi den sicher au nid so fit noch dem Tag.
Obwohl min Schatz jetz grad gmeint hät dasi scho chöng goh.......aber i fänd das nid so schön, i wär schliessli au chli sauer wen er am Tag noch üsem Hochziit scho wür mit Kollegä umäziä.

Hoff das es bis zum nögstä Tröffä nid alzu lang got und i den döt au wieder chan debi si.

LG Schniefelus



Geschrieben von Schnuffel am 28.02.2009 um 16:38:

 

Schlechte Nachricht, ich muss am 14.3. nachmittags arbeiten. Weinen

Den Leuten die bereits zugesagt haben, hatte ich die Woche gemailt, dass ich evtl. arbeiten muss, und ob wir den Termin um eine Woche auf den 21.3. verschieben könnten. Leider hat bis jetzt nur sabretzeli zurück geschrieben, ihr wiederum würde auch der neue Termin passen.

Was meint ihr? Verschieben Ja oder Nein?

Gruss, Schnuffel



Geschrieben von -Hermine- am 28.02.2009 um 18:11:

 

Hallo Schnuffel!

Tut mir leid dass ich noch nicht geantwortet habe. Ist noch nicht sicher ob ich am 21.3 kann, irgendwann flieg ich ein paar Tage nach London, weiss aber nicht wann. Also vorläufig geb ich mal mein Ok Augenzwinkern

Grüsse



Geschrieben von badizwärg am 28.02.2009 um 18:52:

 

ich habs wieder total verraft zu antworten...
aber ich kann am 21.3 sicher nicht =) wie ziehen an diesem tag um und ich sollte evt. helfen =)

28.3 sollte es mir dann aller dings wieder gehen. lg



Geschrieben von Schniefelus am 01.03.2009 um 00:31:

 

Ich kann auch nicht mit sicherheit sagen ob ich am 21.3 oder am 28.3 an ein Treffen kommen könnte, denn ich weiss noch nicht was mein bald Ehemann und ich dan vorhaben, wahrscheinlich gehen wir an einem von diesen Daten bowlen.
Wen Ihr das Treffen aber verschiebt würde ich mich so bald ich weiss an welchem Datum ich auch kommen könnte wieder melden.
LG Schniefelus



Geschrieben von Schnuffel am 02.03.2009 um 21:15:

 

Was haltet ihr denn vom Datum ? Das ist das Wochenende vor Ostern.



Geschrieben von Schniefelus am 02.03.2009 um 22:48:

 

Ich sage zum 4.4. mal Ja, denke das dollte sich bei mir einrichten lassen. Währe schön wen was zustande kämme!



Geschrieben von badizwärg am 08.03.2009 um 11:03:

 

Zum 4.4 sag ich auch mal ok

Bin mir zwar noch ned ganz sicher obs klappt, aber hoffs =)



Geschrieben von Schniefelus am 15.03.2009 um 21:33:

 

Hallo Ihr Schweizer, wo seid Ihr.....??????

Ich fände es toll wen wir am 4.April einTreffen machen könnten. Also meldet Euch doch.

LG Schniefelus



Geschrieben von Schnuffel am 17.03.2009 um 01:44:

  Treffen am 4. 4. in Zürich

Bin dabei!
Wär schön wenn sich noch mehr Leute melden würden. Gebt euch nen Ruck, wir beissen auch ganz bestimmt nicht. *Eckzähne polier* breites Grinsen



Geschrieben von sabretzeli am 19.03.2009 um 12:54:

 

hehe hallo bin auch mal wieder on
ja allso das datum ist oke für mich
also bis dan^^



Geschrieben von -Hermine- am 20.03.2009 um 14:42:

 

Also gut Leute, ihr habt mich ebenfalls am Hals muahaha XD


Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH